Toate produsele comercializate de KISSOFBALI SRL beneficiază de garanție. Garanția produsului începe din ziua în care produsul este livrat către Client, iar perioada de timp în care se aplică aceasta garanție poate varia, în funcție de tipul de produs. Conform Ordonanței de urgență nr. 140 din 28.12.2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, următoarele definiții sunt relevante si aplicabile in privința produselor comercializate pe website-ul https://soaptha.ro/

  • garanția comercială (denumita si „garanție de durabilitate”) – orice angajament din partea https://soaptha.ro/ față de client, prevăzut în prezenta politica în momentul sau înaintea încheierii contractului la distanta, în plus față de obligațiile legale care îi revin https://soaptha.ro/ referitoare la garanția de conformitate, de a rambursa prețul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreține bunurile în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificațiilor sau oricărei alte cerințe care nu este legată de conformitate;
  • termen de garanție (conform OG. nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor) – limita de timp, care curge de la data dobândirii produsului sau serviciului, până la care producătorul sau prestatorul își asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului ori serviciului achiziționat, pe cheltuiala sa, dacă deficiențele nu sunt imputabile consumatorului;
  • garanția prevăzută de lege (conform OG. 140/2021) – este aplicabila pentru orice neconformitate care exista in momentul livrării bunurilor comandate si care este constatată într-un anumit interval de timp de la data livrării produsului/produselor comandat.

1. Specificații generale

1.1. Bunurile comercializate pe website sunt prevăzute cu o garanție de durabilitate pentru fiecare produs in parte.

1.2. În cazul produselor comercializate, https://soaptha.ro/ oferă o garanție pentru orice neconformitate care exista in momentul livrării bunurilor comandate si care este constatata în termen de 2 (doi) ani de la data respectiva în cazul în care instrucțiunile de utilizare și întreținere de mai jos și cele de pe eticheta individuală atașată fiecărui produs sunt respectate și numai în măsura în care producătorul nu oferă o garanție mai mică decât cea acordată de https://soaptha.ro/, caz în care termenul de garanție va fi redus corespunzător perioadei de garanție acordate de producător.

1.3. Garanția poate fi aplicată numai în cazul în care, la momentul returnării produsului, Clientul deține și prezintă toate documentele și elementele care au însoțit produsul la livrare (certificat de autenticitate, manual de instrucțiuni, etichete atașate de produs intacte, factura de vânzare și/sau orice alt document cu valoare legală sau comercială, care a/au fost inclus(e) în colet în momentul livrării).

1.4. Pentru a beneficia de garanție Clientul trebuie să notifice https://soaptha.ro/, în scris pe e-mail: office@soaptha.ro, despre orice deteriorare/nefuncționalitate sau neconformitate a produsului, în momentul în care Clientul a luat la cunoștința despre respectivul defect.

2. Procedura în vederea accesării garanției

2.1. Procedura recomandată în vederea accesării garanției se aplică după cum urmează:

  • Clientul sesizează în scris compania, cu referire la starea produsului achiziționat, pentru care este solicitată aplicarea garanției.
  • După primirea pe e-mail sau telefonic a confirmării pentru retur în termen de maxim 48 de ore de la trimiterea solicitării, clientul returnează produsul conform Politicii de retur a https://soaptha.ro/.
  • Ulterior primirii produsului returnat Vânzătorul, poate utiliza ca măsura repararea imediată, returnarea de către companie a sumei achitate pentru produs sau schimbarea produsului. 
  • Termenul de restituire a banilor este de 5 zile lucrătoare după verificarea produsului și constatarea inexactităților sesizate de Client.

2.2 . Nu se va acorda garanție, urmând ca produsul reclamat să fie returnat Clientului, dacă ulterior verificărilor efectuate produsului returnat, https://soaptha.ro/ consideră că defectul reclamat a survenit în urma manipulării incorecte a produsului sau ca urmare a nerespectării de către Client a condițiilor de utilizare și întreținere. Părțile pot conveni de comun acord o altă modalitate de soluționare a situației.

3. Tipuri de garanție în funcție de produs

https://soaptha.ro/ oferă două tipuri de garanție, după caz:

a) garanția comercială

– se aplică în cazul în care Clientul semnalează neconformitatea la scurt timp după livrare, fără a depăși 21 zile calendaristice din momentul în care intra în posesia produsului;

– acoperă orice lipsa de conformitate intre produsul prezentat pe Site și produsul livrat către Client, în ceea ce privește descrierea, imaginile și/sau specificațiile (tehnice) menționate pe Site la momentul înregistrării comenzii;

b) garanția prevăzută de lege

– se aplică pe o perioadă de 24 de luni începând cu ziua în care produsul a fost livrat către Client, dacă instrucțiunile de utilizare și întreținere au fost respectate, cu excepția:

  • produselor realizate din macrame (leagăn, hamac) care au o garanție de 6 luni.
  • fețelor de pernă indiferent, de material care au o garanție de 6 luni.

4. Condiții generale de acordare a garanției

În conformitate cu OUG 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ați primit comanda, puteți să returnați coletul fără nici o explicație sau un motiv anume pentru retur.

Păstrați factura și ambalajul primite la livrare pentru expedierea acesteia în coletul returnat în cazul eventualelor reclamații de calitate care pot fi adresate companiei KISSOFBALI SRL și pentru a face dovada achiziției produsului de pe Site-ul https://soaptha.ro/. Prezenta garanție vă asigură toate drepturile conferite de legislația în vigoare (OUG. 34/2014, OG. 140/2021, O.G. 21/1992, republicată). Modalitatea principală prin care se asigură Clientului garanția este înlocuirea produsului în funcție de disponibilitatea aceluiași model de produs în stocul https://soaptha.ro/ sau, în caz contrar, prin returnarea de către companie a sumelor plătite de către consumator.

Ulterior livrării, verificați condițiile de păstrare și curățare a produsului. Utilizarea altor metode de curățare sau a altor condiții de păstrare decât cele recomandate de către https://soaptha.ro/ poate conduce la apariția de defecte care nu se vor supune politicii de garanție și returul va fi refuzat.

Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpărării, prețul și adresa se găsesc pe factura emisă. Acestea reprezintă informații esențiale de care https://soaptha.ro/ are nevoie pentru soluționarea oricăror sesizări ulterioare.

Vă rugăm pentru orice reclamație să trimiteți e-mail la adresa office@soaptha.ro pentru a putea fi soluționată.